Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Algemene voorwaarden

Lees hier!

Betaalmethoden

Lees hier!

Verzending

Lees hier!

Vragen


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in je winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan je de betaling afronden of je kan verdergaan met winkelen. Wanneer jouw bestelling compleet is klik je op de knop ‘afrekenen’ en vervolg je stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt de bestelling via iDeal betalen

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijg je van ons een orderbevestiging in je email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt uiterlijk binnen 14 werkdagen na plaatsen afgeleverd. Deze zal dan afgeleverd worden door PostNL.

Worden er verzendkosten berekend?

Voor verzendingen binnen Nederland worden geen verzendkosten berekend. Voor klanten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de kosten van verzending en verzekering afhankelijk van het land.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Het pakketje wordt door PostNL bezorgd. Als je de eerste maal niet thuis bent, zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd brengt Post.nl het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kan het pakket dan alsnog worden afgehaald. De bezorger zal je hiervan op de hoogte houden. Je kan er ook voor kiezen om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen bijv. op je werk. Dit kan je aangeven tijdens het invullen van de adresgegevens tijdens het bestelproces. Daarnaast kan je ook kiezen voor Pakjegemak. Kies het dichtsbijzijnde afhaalpunt van PostNL en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt.

Mag ik mijn bestelling ook retour sturen?

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel bij aankomst thuis toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen, daarom is het geen probleem om een artikel of de hele bestelling te retourneren. Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Sluit het ingevulde retourformulier bij en verpak het pakketje goed. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL service punt. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op je rekening staat bijgeschreven

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag je deze aan ons retourneren. Op het retourformulier dien je dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel. Wij zullen de klacht dan beoordelen en de eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten wanneer er een ander artikel voor in de plaats komt.

Hoe vallen de maten van Element X Customs?

Maten van truien, vesten, t-shirts.

Voor alle casual tops (bovenstukken) hanteren we de volgende maatboog.   Dit is enkel een basis advies. Bekijk bij het artikel de maatwijzer per merk en model. Enkele modellen, aangeduid met Slim Fit, hebben een slanke aansluitende pasvorm op het lichaam. En sommige modellen hebben de aanduiding Comfort Fit, deze hebben een iets lossere pasform. Maataanduiding in Small tot en met XXlarge.

Heb je nog overige vragen mail ons die dan.